blog placeholder

U wilt graag internationaal met uw bedrijf, maar u heeft geen idee hoe u de Duitse markt wilt gaan betreden?
Leer nu welke factoren invloed hebben op jouw positie in de Duitse Google en leer hoe je deze posities kunt verbeteren!

De eerste stap voor een succesvolle Duitse website is het omzetten van de Nederlandse taal naar de Duitse taal. 
U kunt ervoor kiezen om dit zelf te doen, maar u kunt beter overwegen om een professionele Duitse tekst te laten schrijven door een specialist. Zo vergroot u de kans op nieuwe klanten.

Voer de standaard SEO technieken uit

De SEO voor een Duitse website is in principe hetzelfde als de SEO voor een Duitse website. 
U maakt gebruik van de titel en meta’s en u gebruik H1 en H2’s. 
Het is belangrijk dat u verschillende teksten schrijft, deze optimaliseert voor met de diverse zoektermen en deze publiceert in het Duits.
Let ook op dat u goed gebruik maakt van een duidelijke inner-linking-structure.

Linkbuilding voor Google.de

U heeft vast wel eens gehoord van de term linkbuilding. Linkbuilding is het aanleggen van kwalitatieve links. Is de kwaliteit onvoldoende dan zal dit op de lange termijn nadelige gevolgen hebben voor uw website. Zorg dus dat u hier tijd in laat steken en zorg dat u weet waar u mee bezig bent. De links moeten komen vanaf verschillende Duitse websites die qua onderwerp gerelateerd zijn aan het ondwerp van uw website.

Zorg dat u contact zoekt met een aantal Duitse websites en vraag of men openstaat voor een linkruil. Het liefst met een klein stukje tekst van minimaal 100 woorden. Link de zoekterm vanuit de tekst richting uw website. Hoe meer kwalitatieve links, hoe beter u zult scoren op diverse zoektermen in de Duitse Google.