Ik koop al jaren artikelen via Wehkamp. In al die tijd heb ik zeer goede ervaringen gehad met de service van Wehkamp. Zowel bij een retour, reparatie binenen garantie en reparatie buiten garantie.
Retouren
retouren bij Wehkamp worden altijd keurig verwerkt.
Garantie binnen garantietermijn
Bij garantie binnen de garantietermijn hanteert ook Wehkamp de fabrieksgarantie en wordt je door de site altijd keurig doorverwezen naar het contactadres of nummer van de fabrikant. Bij een goede registratie bij de fabrikant of met de garantie/aankoopbon van Wehkamp loopt het altijd soepel. Mooi is ook dat je bij je eigengegevens aankoopdata e.d. terug kunt vinden en altijd een nieuwe bon kunt uitdraaien.
service buiten garantie;
Toen mijn printer het begaf 10 dagen na het verlopen van de fabrieksgarantie (hij transporteerde het papier niet goed meer) kreeg ik het advies van de fabrikant om Wehkamp te benaderen met een verzoek op vergoeding omdat het artikel niet voldeed aan de verwachte levensduur. De fabrikant hield zich aan 1 jaar technische garantie maar er is ook een te verwachten levensduur. Dat houdt in dat je mag verwachten dat een artikel het langer goed moet doen dan de fabrieksgarantie. Ik heb hierover een mail gestuurd naar Wehkamp. Na enkele dagen werd er contact met mij opgenomen.
De zeer vriendelijke medewerker van Wehkamp snapte dat je van een printer (ook al had die maar 39 euro gekost) mocht verwachten dat die langer zou werken dan 1 jaar (en 10 dagen) ik kreeg het aankoopbedrag en ook nog de verzendkosten vergoed. Ik mocht een nieuwe printer bestellen, maar ook het geld elders besteden. Er werden verder geen vragen gesteld en ik hoefde de kapotte printer ook niet op te sturen.
De service was uitstekend en ik heb dan ook gewoon weer een leuke printer bij Wehkamp besteld. Ik ben zeer tevreden.